Con la tecnología de Blogger.
Aquest blog és un recurs per a totes aquelles persones que treballin amb infants de 0 a 6 anys. Hi trobareu cançons i dances (cançons de bon dia, d'oficis, d'animals...) dedicat aquesta franja d'edat.
RSS

Cançons de bressol

Jo tinc una caseta

Jo tinc una caseta, una caseta blanca;

té un caminal que hi porta i un jardinet amb tanca.

Té una teulada roja que me li fa de capa,

amb una xemeneia per on el fum s’escapa.

Té una porteta verda i una petita entrada

i una finestra amb vidres per contemplar la prada.


Mare,mareta

Mareta, mareta, ahir vaig somiar

que una nineta em vares comprar.

La nina tenia bonics els seus ulls,

la cara molt fina i els cabells molt rulls.


Son,soneta

Son, soneta, vine aquí,

a la vora del coixí,

Quan la soneta vindrà,

el ..(nom).. s’adormirà.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarios:

Publicar un comentario