Con la tecnología de Blogger.
Aquest blog és un recurs per a totes aquelles persones que treballin amb infants de 0 a 6 anys. Hi trobareu cançons i dances (cançons de bon dia, d'oficis, d'animals...) dedicat aquesta franja d'edat.
RSS

Cançons de "Dança i Joc"

JOHNY VA A LA CUINA

-Jonhny va a la cuina amb Daina (3)

Va tocant el seu banjo.

I toca...

-Fli, flai, violí (3)

Va tocant el seu banjo.

I toca... (es va repetint)


EL IANQUI

Un ianqui va per la ciutat

cavalca sobre un pony,

porta una ploma en el barret

i crida: Macarroni!

La, larà,...

LA BARQUETA

Si la barqueta es tomba,

nena no tinguis por,

tira la canya a l’aigua

i agafa’t al timó.

Si la barqueta es tomba,

nena no tinguis por,

alça la cama enlaire

i fes un saltiró.

UN ESQUIMAL

Un esquimal perdut en el desert

emtonava cançons del seu país,

i recordava el seu país,

allà on ell era feliç.

Bada badum, badum,

badum bada Badum (2)

NAPOLEÓ

Napoleó tenia cent soldats (3)

marxant al mateix pas.

Allioli, allioli, xup! (3)

Allioli i xupaxup.

SI VOLS AIGUA BEN FRESCA

Si vols aigua ben freca,

a la font has d’anar.

Si el que vols és la gresca

vine amb mi a cantar.

Oh, là, li,...

Oh, larà, liria, oh, lalà,

cucut, cucut (3)

Oh, larà, liria, oh!

HEI, BUGUI-BUGUI!

Hei, Bugui-bugui, hei! (3)

i ara piquem de mans!

-Amb el dit a dintre, amb el dit a fora,

amb el dit a dintre, el farem rodar.

Ballem el bugui.bugui, mitja volta, ja!

I ara piquem de mans, hei!

-Amb la mà a dintre, amb la mà...

-Amb el peu ...

-Amb el colze...(diferents parts del cos)

ELS CAVALLERS

Som , som som els cavallers, llers, llers,

i el que no digui res,

no té dret a carmanyola

i el que digui que no,

no té dret a alçar el porró.

Atenció, cavallers,

la mà dreta entre en acció!

(...la mà esquerra, el peu dret,

peu esquerre, tot el cos,...)

PEU, POLIDÓ

Peu, polido, de la Margarideta

Peu, polidó, de la Margaridó.

Li tocarem la mà a la Margarideta,

li tocarem la mà a la Margaridó.

Li tocarem el peu,...

(el cap, la panxa, el nas,...)

ERAM, SAM, SAM

Eram, sam, sam, (2)

culi, culi, culi, culi,

culi eram sam, sam (tot 2 vegades)

Arabi, arabi!

culi, culi, culi, culi

culieram, sam, sam, (tot 2 vegades)
JO SÓC PETITETA

Jo tinc una caseta que és alta, alta, alta,

però jo sóc petita, però jo sóc petiteta,

Jo tinc una caseta que és alta, alta, alta,

però jo sóc petiteta, i no puc fer-i res!


Jo tinc una pilota, que bota, bota, bota,

però jo sóc petiteta,...

SI TU ET VOLS DIVERTIR

Si tu et vols divertir, pica de mans...(3)

i veuràs, mica en mica et fas gran!

-Si tu et vols divertir, fes petar els dits...

- Si tu et vols divetir toca’t el nas...

- ...rasca’t la panxa...

- ...fes tres saltets...

- ...digues adéu...

EN JOAN PETIT

En Joan petit quan balla,

balla, balla, balla,

en Joan petit quan balla,

balla amb el dit.

Amb el dit, dit, dit

ara balla el Jan petit.

(mà, colze, peu, cap, nas,

panxa, cul,...)

LES OQUES VAN DESCALCES

- Les oques van descalces,

descalces, descalces;

les oques van descalces,

i els ànecs també(2).

- Pose’m-los-hi sabates,...

i mitjons també. (2)

- Quac, quac, quaraquac, quac,...

quac, quac, quac,...(2)

JOHN BROWN

John Brown era un petit indi (3)

era un petit indi, en John.

Un petit, dos, petits, tres petits indis,

quatre petits, cinc petits, sis petits indis.

Set petits, vuit petits, nou petits indis,

Era un petit indi, en John.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarios:

Publicar un comentario