Con la tecnología de Blogger.
Aquest blog és un recurs per a totes aquelles persones que treballin amb infants de 0 a 6 anys. Hi trobareu cançons i dances (cançons de bon dia, d'oficis, d'animals...) dedicat aquesta franja d'edat.
RSS

Cançons d'oficis

ELS BOMBERS

Som els bombers

que venim d’apagar el foc

amb la camisa bruta

i el bigoti tort.


ELS COLORS DELS OFICIS

-Blau, blau, blau és el vestit que porto

blau, blau blau, és tot el que jo tinc

perquè m’agrada el blau de la mar,

i el meu amic és un mariner.
......................................

Verd, verd, verd, és el vestit que porto

verd,verd,verd, és tot el que jo tinc

perquè m’agrada el verd de la gespa,

i el meu amic és un jardiner.
.....................................

Roig, roig, roig, és el vestit que porto

roig,roig,roig és tot el que jo tinc

perquè m'agrada el roig de la flama,

i el meu amic és un bomber
...................................
Groc,groc,groc, és el vestit que porto

groc,groc,groc és tot el que jo tinc

perquè m'agrada el groc de la triuta,

i el meu amic és un cuiner

EL CUINER

Sóc un cuiner

que remeno les cassoles

faig el menjar

i tothom es llepa els dits.

Les cassoles són al foc,

van bullint a poc a poc,

les verdures, les patates

i també l’arròs.

PEIX, PEIXET

Peix, peixet,

de la canya, de la canya,

peix, peixet,

de la canya al sarronet

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarios:

Publicar un comentario